VET NI VAD SOM HÄNDE INATT?!

Jag vaknade, vettefan vilken tid för jag vågade inte röra mig.. Iallafall så var Lisa inte hemma inatt, men hennes dörr knarrade som faaaaan!! Jag låg där i min säng, och hörde hur den knarrade i flera timmar (och ja, jag sover med öppen dörr, haha :$ )  Jag var klarvaken och kunde inte sova så va uppe i minst 2 timmar... TVÄÄRLÄSKIGT!!!! 
 
Och sen imorse vaknade jag klockan åtta utav att det gick någon på övervåningen, trodde jag skulle dö för jag skrek "VEM?" men fick inget svar. Sen hörde jag steg som kom närmare och närmare och då vart det min lillasyster som skrämde skiten ur mig! Haha åh herregud... 
Men det visade sig att Lisas fönster var uppe och det var vinden som gjorde att dörren knarrade, puuuh!!
 
Så jag har inte sovit bra inatt, hahhaa... Men har varit uppe sen åtta och nu är jag ashungrig så ska gå ner och äta knäckebröd. Ska till torp sen vid typ tolv, som ni redan vet.. Kommer att uppdatera ikväll bra, jag lovar... Är så lat så jag orkar inte göra några tidsinställda till er, hehe sorry …... :( 
 
Hehe, vi har suttit och spelat på datorn sen hon skrämde mig imorse, haha liiiiife... Ska börja göra mig iordning iallafall boys and girls <3
 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0