Veckans planer

Händer lite saker denna veckan, helgen ser jag verkligen fram emot!! :D Kommer blir asgrymt,,,, mer om det senare i veckan hörrni boys and girls! Är på skiiitbra humör?! Kanske för jag kan alla tyska glosor??? Eskö, nej men typ! Robinsson börjar snart också, yes! :D Sammanslagning snart nu dåeee, tror jag!? :D 
 
Nej nu till vad som händer i veckan ...
 
Måndag    -     √
 
Tisdag    -    Skolan, plugga och på kvällen ska jag och Irma gå på spinning. Mamma börjar imorgon, första gången för henne, så vi ska vara med och träna!
 
 
Spinning är sjukt jobbigt, haha ... Hoppas mamma inte har planerat något jobbigt... Fast jo. Ska bli kul iaf! Har ju varit med och tränat spinning några andra gånger när mamma va instruktör på tanum strand och sen några gånger på gymmer i fjb! :)
 
Onsdag    -    Skola, sen vet jag inte vad som händer. Hittar väl på något! :D 
 
Torsdag    -    Samma som dagen innan, haha.....
 
Fredag - Söndag berättar jag mer om då, om det blir av då. Men det hoppas jag fan!! :D 
 
Okej då... Det kanske inte va så mycket som händer, men måndag är ju nästan slut nu och jag har haft fullt upp, har ju vart i stallet, pluggat, ätit och nu ska jag städa upp lite sen är det robinsson som gäller! 
Tisdag går ocksp bort, kommer nog fan somna gott då <3
Bara onsdag och torsdag som jag inte har något planerat, i helgen händer det grejer! ;)
 
Seeeeen tycker jag att alla ni, ska veta vad yolo betyder på riktigt!!!!!!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0