Veckans planer

Har inte små mycket för mig denna veckan, haha som typ varjde vecka xd Nej men seriöst dååå! :D Ska se till att jag får göra något vettigt i helgen iaf ... Haha :$

Måndag - Va ju i skolan, sen stallet :D Åhh ska tjata sönder mamma, för jag vill ha häst NU. Skojar inte, seriöst :'( 
 
Tisdag - JAG FYLLER ÅÅÅÅR! Haha ingen här som har glömt det va?! ;) Kommer inte kunna sova ikväll (a).... Skoja......haha eller??... Efter skolan ska jag ta mig till gymmet, Irma skulle egentligen med hit men mamma seriöst tvingade mig till att följa med på spinningen så ah.. Men lika bra de :$
 
Onsdag -  Ska till kyrkan halv 7, för det var någon gudstjänst då, så slipper jag gå på söndag liksom, eller om jag går både och så har jag bara 17 gånger kvar? Aja, får se hur jag gör men ska dit på onsdag tror jag! ELLER NEJ KANSKE INTE, för jag TROR att jag ska till torp då :)
 
Torsdag - Stuuudiiieeeedaaaaaagg, då ska jag hem till Wilma för vi ska göra en kortfilm och skicka in till någon sak så vi ska vinna 5000 kr :) 
 
Fredag/Söndag - Ingeeeeet planerat alls, skitgött! :D 
Haha förstår att ni är trötta på cambilder ;) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0