Veckans planer

 
Kom på nu att halva veckan har gått.. Men jaja haha!! 
 
Torsdag - Min såkallade "städdag". Kom på det nu att varje torsdag ska jag städa mitt rum, så blir det rent innan helgen liksom. Sen är det räkor på menyn här hemma (a) 
 
Fredag - Skola & konfa. Sen hem och typ göra ingenting hehe... Vad var det jag sa förra helgen då? Jo jag skulle ju se till att hitta på något, haha...
 
Lördag - Mamma skulle till torp tror jag med sara & alice för dom skulle ha nya kläder, då hänger jag på för ska köpa en ny mössa, för min vita favorit är spårlöst borta?! :( Sen på kvällen är det släktmiddag typ? vet inte vad man ska kalla det.. Så ska hem till farmor, och tror jag sover över där. Om Lisa också gör det så.. :)
 
Söndag - Kyrka klockan 13.00 i tanum. Funderar faktiskt på om jag ska gå i grebbestad OCH tanum. Om jag sover hos farmor kan jag ta mig till grebbestad kyrka på morgonen, sen åker jag till tanum, hem om jag hinner och kyrkan efter det. Sen har jag bara15 gånger kvar? .. Får se hehe, ska till kyrkan iaf... Efter det har jag inga planer alls, ska se på pll, svenska hollywood fruar (har glömt bort att kolla på det så är lite efter..) och så ska jag se på xFactor! ;D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0