Värdens goaste dusch

Fyyyyyfaaaaan va ofräsch jag kände mig imorse, usch :( Så fort jag kom hem till mamma så hoppade jag i duschen, det va nog dagens..... Men en dusch hjälpte inte mot tröttheten, kommer inte ihåg när vi kom hem inatt men klockan va väl kanske halv 2?...
Kommer ihåg att det började regna som fan också, fast vi satt ju under tak på en båt så det va asnajsssss eller asså när vi skulle gå så började de regna, skitsaaaammaaaaaaa... Är jääävligt trött nuu. 
 
Irma och jag har pluggat so som vi ska ha tills imorgon, handlar om franska revolutionen vilket är astråkigt :( Höll på och somna när irma läste ur boken haha döda mig :(
Vi ska få gäster sen ikväll också vilket ska bli jäääävligt kul!! Fast ne -.- min låtsaspappa fyller nämligen år så ah.. Mamma hade köpt världen största och godaste tårta, med choklad o grejer !<3<3<3
 
Är verkligen typ sjuk, nej men det känns så. Har knarkat alvedon sen igår så vissa timmar är jag frisk ..... sen ska jag (om jag orkar hahah) ha ansiktsmask, måla naglarna o så. Söndagar blir alltid som en " ta hand om sig själv dag" det kan inte bara vara jag som känner så elrrrr?? ;)
 
bild i repris, woooop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0