Vad gör jag med mina helger egentligen?...

Haha blir så trött på mig själv, seriöööst!! TUR att jag inte ska ligga hemma och dega imorgon, då hade jag väl typ klättrat på väggarna eller nått xd
Ska till torp, så det blir asbra. Efter det ska jag hem till farmor och sova där, chill jao!! Kissekattungar, tror dom är jättsmå, hoppas inte ;) Eller jo..
 
Iallfall, så vet jag tre grejer jag vill/ska köpa imorgon:
 
 Skor. Vet inte vilka skor men, haha...
 
 EN MÖSSA!! Vill ha en svart eller vit. Helst en sån jag hade innan, älsklingsmössa som är borta :( Kommer ihåg när jag var inne i min mössperiod, hahhaha mössa på 24/7.... xd
 
Klistergrej sak till mobilen, fett snyggt!! (a)
 
Minst en tröja, en stickad eller nått helst!! Ett måste ju...
 
 
Om jag inte hittar något av dethär, har jag en chans på onsdag, för ska in till uddevalla då också för ska kolla min syn hehehehheeh.. Fucking awesome!!
 

Kommentarer
Postat av: Irmaaa

Va fin du är syster <3

2012-09-29 @ 07:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0