Streeeess?!?!

Har stressätit, stressduschat och stressstädat rummet på typ 45 min? Rekord typ?! :D Det är en halvtimme till robinsson så nu ska jag blogga lite.. Har fem sidor i no:n som vi fick i läxa idag och har förhör imorgon <3333 bra sven ove...<333<333<333 Så jag får läsa i pauserna eller efter! ;D
 
Träning gick jättebra, bästa mammi <3 Nej men tycker bara att hon ska uppgradera sin musik, får hjälpa henne någon gång... ;) Ska vara med nästa tisdag igen, men braaa att dom har satt zumban på samma tid som spinningen, haha... Ska följa med mamma och testa Easy Line också, mamma sa att det va jättekul! :D
 
Mitt busskort kom idag också, haha är så lat så jag åker buss<3333 nej men det tar typ 20 minuter att gå, 25 om man inte vill stressgå.. Så palla de... Jag fick ju inget busskort -.-' Men min syster fick som bor på samma ställen som jag så jag vart lite arg (a) Nej men jag lånade min lillasysters skolkort (hon fick för hon går i g-stad skolan) fast hon åker aldrigaldrig buss hahahah..
Gammal mongo bild hahah vill inte leva .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0