Söndag...

Godmorgon!
Har nyss vaknat och nu sitter jag hääär. Idag ska jag till kyrkan klockan ett, trooor jag om jag inte ska hjälpa till i stallet idag igen, vet inte än...
 
Usch, tänk att det är måndag imorgon. Värsta dagen på hela veckan, jag är alltid trött då... Menmen! Dagarna går fort iallafall, tur de.. 
Är utvilad, idag igen! Haha ändå lite skönt att bara tagit det lugnt hela helgen. Har ju typ nästan haft fullt upp dom senaste helgerna, xd Men en helg räcker med lugnhet, nästa helg ska fan inte vara såhär långtråkig... Sen helger efter det, dååååååå ska det hända grejer :D::D:D:D:D Ni som läser rebeckas blogg, vet nog redan, haha.. ;) 
 
Haha naw, min lillasyter vart nöjd igår iallafall, så söt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0