SEGT!

Åhhhhh, satt och lärde in mig svenskaodren förut, kunde dom. Så ska jag gå igenom du nu och har glömt bort allting! Seriöööööööst orkar inte :( 
 
Ska iaf gå och ta bort sminket och så nu, hade ju tänkt att duscha men jag gjorde aldrig det för det vart mycket roligare att sitta vid datorn :) Funderar att åka till farmor i helgen, en av hennes katter har fått ungar, ååååh jag älskar kattungar :') Haha så söta är dom! Så ska noooog dit, med lisa tror jag om hon vill.. :) 
 
Kom på att det är konfa efter skolan imorgon också, fyyyyyy!!  o r k a r   i n t e . . .  Känns som om jag klagar rätt mycket i bloggen på saker, hahahhaah förlåt .... Är faktiskt glad för har pratat med kompisar som jag inte har snackat med sen typ maj? :D Så det är skitnaaaajs, hörs imorgon ;D 
 

Kommentarer
Postat av: Irma

Varför klaga? Det Är Nice med kyrkan ibland ju:D

2012-09-21 @ 06:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0