Rubrik saknas

Heeeej på er!!
Dagen idag har faktiskt varit bra, gött att slippa lektionerna. Eller ah, vi hade bara första lektionen vilket va tyska för min del! Nu när jag har massa engergi ska jag sätta mig plugga. Det går fort, sen efter det ska jag komma ikapp ansnitten av Svenska Hollywoodfruar, haha så underhållande!! 
 
Senare händer det inget, vilket känns galet skönt. TAGGAR SOM FAN TILL LISEBERG!! Jag, irma, johanna, stina, isabelle och cassandra ska dit den 22 september. Ska bli så jääävla kul, bästa brudarna jaaaaaaoo!!! :D :D :D Längtar ihäl mig... (a) Ska, eller ah jag VILL åka atmos fear......  ;) Får se hur det blir med det, kommer fega ur, hahaha :( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0