Rubrik saknas

ÅÅÅH, är skiiiithungrig så jag har asont i magen, mår typ illa :( Ska gå ner och göra en toast nu.. (a) Haha fast det är värsta skitkonstigt för skolans toas är alltid så jävla goda, även fast jag gör exakt samma hemma så blir dom aldrig lika goda som skolans, myskoooo... haha nej  men det är så?!?

FYLLER ÅR IMORGON, har sagt det femtielva gånger, men älskar att fylla år (a) fast inte i skolan, för det är så jävla pinsamt när ifall dom ska sjunga så sitter man där och inte vet vart man ska kolla, haha varje gång!! xd Så hoppas ej att någon kommer ihåg att jag fyller år imorgon, fast det tror jag, hoppas jag.... :$ VIII hörs imorgon, iinte så bra uppdate idag men det får fAN gååååå :D::D:D
 
Brist på bilder så ni får en från igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0