Rätt svar

Var ju pink, hehehe :D Hon kommer till sverige innan nästa sommar om ni inte visste det. OCH JAG SKA DIT, HELL YEAH! Ska boka snart...
Mamma vill inte åka till damnmark, men åker med Wilma, hennes pappa och säkert någon mer. Hon kommer till stockholm dagen efter min komfirmation och till oslo dagen PÅ min komfirmation, så då får det bli danmark ;D
 
SKA dit iallafall, hoppas att den konserten är lika bra som hennes funhouse turné som jag var på i göteborg, DET va nog det ROLIGASTE jag har varit med om i mitt LIV!! Dååå var hon mitt allra största fan, och tänk dig se just DIN största idol, LIVE!! Amazing! Gilar henne ju inte lika mycket nu men ändå så mycket så att det fucking verkligen är värt att lägga pengar på!! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: zhen de shou diet pills

33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0