Oupssss

FÖÖÖÖRLÅT, hann verkligen inte blogga mer igår för gick ju till Amanda och jag kom hem vid elva, men då var jag så fruktansvärt jävla trött så jag orkade inte starta datorn så jag la mig direkt och somnade. Riktigt skönt var det, är jätteutvilad nu så det är gött! :D
 
Dock vet jag inte vad som händer idag... :( Vill hitta på något med venneh vad, seeegt! Haha kommer väl sluta med att jag sitter framför datorn hela dagen, det skulle fan inte förvåna mig.. Usch jag hatar att ha tråkigt på helger!! Jag vill göra något hela tiden, men vaaaad ska man göraråååå..  
Har inga planer för imorgon också, men det är ju söndag. Det suger, neeej haha ska sluta prata nu. Hoppas att ni kommer ha en toppen dag, speciellt stina & johanna som är i göteborg, haha så avis på er tjejer!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0