Näe...

Har så sjukt tråkigt just nu så jag ska fan göra livet ännu tråkigare genom att stänga av datorn. Har liksom suttit här i 6 timmar, helt seriöst. Det börjar bli väldigt långtåkigt när inga uppdaterar sina bloggar, har redan kollat igenom allt på facebook, har ingen rolig serie att se på.
 
Dåååå suger det eftersom jag redan har t.ex kollar alla videor på youtube, sminkningar, frisyrer, hur man sätter i löshår, hur man gör en bulle osv. Och så har jag till och med kollat nästan allas bilder på facebook. Har till och med pluggat så jag kan allting utantill, där går gränsen liksom...
 
Probleeeeem... Nej nu ska jag ta ut löshåret, tvätta bort sminket och allt dedär. Sen ska jag gå ner med massa glas som står ivägen på mitt rum och efter det vet jag inte vad jag ska göra. Är så seg och trött.... :( Inte min kväll.. Har inte haft den största blogglusten heller för den delen.
 
Har också suttit och tagit 500 bilder haha orkar inte






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0