Morgondagen...

Hej på er! 
 
Är jättepigg nu, såklart. Haha skjut mig!! 
Imorgon är det skola då såklart, är otaggad... Menmen, jag ska gå upp en halvtimme senare för jag orkar inte gå upp vid sju, för ska inte sminka mig eller så. Bara sätta i löshåret, äta + klä på mig. Det går skitfort!
 
Efter skolan ska jag ta bussen till tanums fönster sen börja gå bort mot kärra. Mina småsyskon ska rida sin första ridlektion för vickan söö!
Ååååh kommer ihåg det stallet, hade ju häst där när jag va 9-10 år, bästa stall <3 <3 Nej men det är kul att det händer något där nu, vad jag vet så har det inte varit någon som har haft sin häst där.
 
När jag hade häst där va vi jättemånga, världens goaste <3<3 Min kusin hade häst där, en annan kille, sen lena som hade en fjording o massa andra! Kommer ihåg allt såååå väl! Det va ridskola där en gång i tiden, jag gick där, va kanske 7 år? Hihi, va så längesen jag va i ett stall. Kommer bli avundsjuk på tjejerna imorgon! Vill också rida :( Fast inte på ridskola kanske, det är sjukt tråkigt..... Tusen gånger roligare att ha en egen häst!
 
Så uppdateringen får bli som den blir, godnatt bloggeeeen!<3
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0