Min dag...

... Har varit aaaasbra!! :D Började dagen med att få choklad i sängen, kanske inte så bra... Det va nämligen riven choklad på tårtan, så när jag skulle blåsa ut ljusen så råkade jag blåsa på chokladen, hahah... 
I skolan har det också blivit bra, mobilen har plingat hela dagen, (faceboook) jag är så poppis hihi HAHAHAHSKOOOOJAAAADDEEEEE!! :O men så har jag fått massor av grattis sms osv. TAAAAACK till alla gratulationer iaf... :D:D:D:D:D
 
Sen åt vi världens godaste sallad på lunchen <33333 Fast det slutade inte så bra för vi kom jäääätteblöta till no:n eftersom det SPÖREGNADE när vi skulle tillbaka till skolan, hahah döö... Men vi klarade oss iaf! ;) Det va värt de!
NUUUU ska jag dra på mig träningskläder och sen ska jag dra till gymmet, efter det ska jag äta asgod mat, seeeen ska jag göra en jävligt sepe sak... hahahah mer om de sennn<333333
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0