Måste berätta en läskig grej...

När jag och mamma är ute och går, så åker vi bil till brukhundsklubben och så går vi uppe vid hällekistan om ni vet vad jag menar. Iallafall så går man på en grusväg och sen kommer man in i skogen, och precis innan skogen börjar så har det stått en vit bil parkerad där några gånger. Mamma har mött personen också, och han har ett riktigt konstigt utseénde, halvsvart, tighta "träningkläder" som är svarta... Och även när han åkte i bilen påväg mot tanum på den lilla grusvägen vid majsfälten ni vet?
 
Igår va vi ute och gick ungefär runt sex, och då stog bilen där. O vem är t.ex ute och går en fredagkväll liksom utom vi då?? Killen är ju inte någon gammal gubbe utan kanske 20 år så vad i helvette gör han ensam i skogen varje dag liksom?!? Men skitsamma, idag hade jag o mamma gått där imorse, då stog bilen inte där. Men mamma gick den promenaden innan hon hämtade mig i grebbestad, dååå stog bilen där. 
 
Innan mamma hade kommit en bit på grusvägen så hon kunde se bilen hade Elsa (min hund) skällit jättemycket in där, asså helt hysteriskt. Så kopplade mamma henne och fortsatte men då va det ingen där alls, men elsa skällde ändå.. Bilen stog där men mamma såg ingen, så dom fortsatte gå hela rundan och sen kommer man ut på grusvägen igen så går mamma mot bilen.. Och den vita bilen stog kvar då.
 
Sen så på grusvägen är det en åker på ena sidan och på den andra sidan är det nedhuggen skog eller vad man säger. Då hade mamma hört typ någon hårdrock musik uppe mot skogen och något "ylande". Asså verkligen asskumt, mamma fortsatte gå sen vände hon sig om och då va den killen som äger den vita bilen bakom henne och han bara hoppade in upp mot slänten och försvann helt... Asså hur konstigt är inte det??!!? :O Läskigt ju...
 
Haha awwwww, kolla jag har nog väldens sötaste hund :') Så himla knäpp är hon xd Kolla hur hon ligger på första bilden, hahahah åååh så söt :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0