Lördaaaaag<3

Hej på er!
Är riktigt utvilad, även fast jag vaknade klockan åtta, hehe.. Fast jag gick inte upp förens halv tio ;) 
 
Nu har jag precis ätit frukost och ska göra mig iordning inför daaagen. Mamma o jag ska ut och gå med hunden, sen ska vi till grebbestad och köpa hårfärg till min utväxt och till sportshopen för att kolla efter en jacka. Ska köpa trisslotter till pappa och så åker jag till han över dagen. 
Ikväll ska jag börja skriva på ett föredrag jag och Irma ska hålla på tisdag, haha åååh... Vi hade glömt bort det, så ah.. Men det går fort hoppas jag, har ett skitbraaaaa program i datorn som gör att det blir roligare! ;D 
 
Neeej nu måste jag dra, lovar att uppdatera superbra ikväll eftersom jag inte kommer ha tillgång till datorn, o ni slipper tråkiga mobilbloggar tror jag ;) Appen har ju damp ändå så ..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0