Lika?...

Eller vad säger ni?! Typ samma ålder, jag vart väl kanske 10 år när jag hade Lovis, o Sara är 8 typ tror jag, så nästan! ;) Visst är jag fucking söt? HAHAHAAH döda mig :'(
Pinsamt att lägga upp dom bilderna, men jag gör det ändå.... hahah vill inte leva kolla...?!?
 
Blir alldeles glaaaaad när jag kollar på bilderna, kommer ihåg den tiden jag va värsta hästjejen, jag och min kusin (hon och hennes häst på nedersta bilden) cyklade alltid till stallet, oavsett väder, även om det regna och blåste liksom. Då vart det ridhuset som gällde, o när vi satt på höbalarna och åt. Och alla utteritter, världens bästa ställe att rida ut på, LÄTT! Inga bilar, inte så mycket folk, långa galoppsträckor, grusvägar och skogsstigar, åååh :((((





Ser ni? Exakt samma ser lovis ut på båda bilderna, HAHA SJUKT! Fast på den bilden jag är med på så har hon fluffigare lugg, kommer ihåg att jag ALLTID satte upp hennes pannlugg i en toffs så låtsades jag att hon va min cirkushäst, hahahha.. Söte <3
 

 
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0