Kyrkaaaaan

Ställde klockan på nio. Åt helvete va trött jag va eller är, börjar väl piggna till. Ändå somnade jag tio igår så har sovit elva timmar liksom. Haha bara att börja vänja sig varje söndag, or am I right? ;) Men jag tror att man inte måste vara i kyrkan vaaarje söndag utan typ ett antal gånger så ah! 
 
Ska gå hemifrån om en timme så får lägga på ett tempo nu. Kan säga att jag har sovit som en ängel i min nybäddade säng, bästa känslar oxå!!
Har ingeeeen aning om hur länge det håller på i kyrkan, hoppas max en timme. Vettefan vad vi ska göra där haha.... Sen hoppas jag att det är halv elva då eftersom en kompis sa att det stog den tiden på lappen, alla säger olika ju, halv elva, elva,  halv tolv osv. Haha!! Tur att jag har nära till kyrkan iaf, tar bara typ 10 minuter att gå! :)
Jag är fortfarande så rolig så jag vill vara med på bild, haha.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0