Kvällens outfit…

Nu är alla här typ, orkar inte gå dit så jag ligger i min säng och väntar på maten, är så fruktansvärt jävla hungrig. Har inte ätit sen frukost:( Det blev bara så, o de va inte bra för jag mår illa av hunger..

Orkar inte ens ta på mig jeans eller tights, så det bli mjukisbyxor. Känns bra!;) Nej men det är väl ingen som bryr sig kanske? Orkade faktiskt sätta i löshåret i en toffs.
Har oftast toffs för då slipper jag platta mitt vanliga hår, o det är jättejobbigt att ha de utsläppt för det är så mycket i vägen..
Funderar på att klippa det lite kortare, men hur gör man då? För jag vill inte att det ska bli fult, rakt o ojämnt.. Då är hela allt förstört ju, får se hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0