Jeffrey Campbell

Var också sjukt nära på att köpa ett par fake jeffrey campbell skor igår. Dom var nästa exakt likadana som dom äkta, den ända skillnaden var ju typ färgen på klacken tror jag? Haha sprang runt i dom i skoraffären igår, dom var jättesköna och jättestabila. Köpte dom inte :(
Men ska in på onsdag för ska kolla min syn då, ska fundera om det är värt att köpa dom för dom kostar 700 kr liksom och jag vill inte bara "slösa" alla mina pengar..
VAD TYCKER NI?!
 
 
Nu ser det ut som dom äkta har högre platå, men tror inte är så för håller skon på sne.. Men egentligen så spelar det ingen roll för mig och ni som undrar vart man kan hitta dom fake skorna så finns dom på eurosko tror jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0