Jailbreak

Jaaaaaa, nu är min mobil jailbreakad! Lisas kompis gjorde det åt mig, tog typ 5 min? Så nu kan jag ha skitcool grejer (aaa) haha efterbliven... Nej men är lglaaad för att den inte gick sönder, så jag behövde återställa den, man kan ju säkerthetskoipera den men orkade inte masa med det så ah :) Niiii ska se, har suttit och grejat med det aslänge... :D 
 
Nuuu ska jag vänta in mamma som jag tror kom nu, ska åka till grebbestad för jag har ju en kväll att ta vara på! uppdaterar snaaaaaart sen pusssss heeeeeej :D 

Kommentarer
Postat av: cassandrA

jag är med på din blooooggg wihooo :DDDDDD
HAHA BLEV ÖVERLYCKLIG :3

Svar: hahahahah naw!! ;)
annie lundbohm

2012-09-08 @ 17:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0