Jäääävla läskigt...

Hahahah... läste på widerstedts blogg att hon hade blivit medlem på helgon.se eller nått. Va tvungen att gå in och kolla vad det va. Så jag blev medlem och allt, jag heter emo_girl, hahahah ville bara passa in typ... Så kom jag fram till någon chatt så skrev jag typ, vafan är det här för jävla emosida?
 
O SEEEEEN TILL DET LÄSKIGA, så va det en kille i kanske 30 års åldern som skrev: här är emo_girl och länkade mitt videoinlägg som jag la upp på youtube för aslänge sen, asså före bloggpausen, då jag hade mössa på mig o ah. Tror jag har en stalker eller hur fan i hela helvetet visste han vem jag va? :( Fett läskig, stängde ner sidan åt helvette, tänkte aldrig gå in dit igen.. xD
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0