Inte trött!

Hej! Haha det blev INTE som planerat igår, men skönt det för vi somna tidigt och vaknade i tid. Åt färska frallor till frulle och nu har jag städat upp på rummet.
Ska åka hem vid fyra när mamma slutar jobbet.
Ska hjälpa pappa med någon vatten grej, så vi får varmvatten. Sen blir väl köket fortare färdigt!:)

När jag kommer hem så hoppas jag att mamma har tvättat min favoritlakan så jag kan lägga min nyduschad i en renbäddad säng, seriöst bästa känslan<3 Ska njuta av denna lördag med godis och film i min ensamhet!;)
Nej men det ska bli asnajs, ska sätta på en ansiktsmask fast först på listan står det att jag ska måla naglarna, haha panik!! Jag säger alltid att jag ska göra saker men jag gör ju dom aldrig.. -.- Skitsamma, vi hörs med dagen!<3


Kommentarer
Postat av: Jenny Karlsson

hej!
jag har två tvälingar på min blogg ena ska du gissa vem kändisen på bilden är, och andra är veckans blogg, va gärna med på dom!
direktlänk till tävlingarna: http://www.nattstad.se/jkaarlsson?id=4013461

ber även om ursäkt om du inte vill ha såna här kommentarer eller redan fått en liknande :)

2012-09-08 @ 16:47:35
URL: http://www.nattstad.se/jkaarlsson
Postat av: Jenny Karlsson

självklart får du, men om du tar min bild så uppskattar jag om du säger att den är min, men självklart får du "härma" blir ba sjukt glad om nån hittar ideer av mig :D

Svar: Aha, nej men jag hittar på egna kändisar såklart, men om jag lånar din bild så lovar jag att jag säger att den är din sötnos! :D
annie lundbohm

2012-09-08 @ 16:57:02
URL: http://www.nattstad.se/jkaarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0