Huvudet dunkar...

Tror att jag är sjuk nu, har nog feber för blir yr när jag ställer mig upp. Faaaaan!! Hoppas jag kan gå till skolan imorgon, eller jag ska gå. Får ta en alvedon och bita ihop helt enkelt, är galet trött nu för har passat ungar hela dagen haha. Försökte steka pannkakor nyss men det gick ju åt helvete xD Gillar inte ens pannkakor, bara plättar.. ja, jag vet att det är samma sak men det är skillnad. Jag gillar bara typ brända pannkakor med mycket socker, haha:$
 
Tjänat lite caaash, haha fett värt ju. Jag missade kyrkan imorse, faaan!! Trodde att det började klockan ett men det var tidigare, haha!... Jaja ;) Skulle kunna somna vilken sekund som helst, helt seriöst tror att mitt huvud spränger snart asså :(((((((
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0