Hur fan ska man hinna med allting!?!?

SÅ, nu har jag äntligen tid till att blogga. Har massor av läxor verkligen, det är nu provveckorna kommer och vi har prov i varje ämne nästan, jävligt jobbigt!!
På onsdag ska jag ha både engelska och no prov. Matteprov och hemkunskaps prov nästa vecka + att jag har glosor och text i tyskan tills imorgon också. Orkar inte att man ska ha så jävla mycket läxor att göra hela tiden, sjukt jävla fucking äckel störande! :(((((((
 
Ska iaf nu sätta mig och plugga no och tyska. Sen efter det kan jag blogga, känner bara att jag vill bli klar så jag kan andas ut sen, imorgon kommer det bli ännu värre när jag ska plugga ännu mer. Seriöst skolan kan döööö ibland asså
haha jag ser skittjock ut ju... men har faktiskt två täcken på mig för jag fryser som in i helvete!!! haha suck........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0