Hungrig och irriterad.

Tänkte att jag kunde hoppa över frukosten idag för att äta direkt på subway. Men det slutae fan inte så bra för vi har inte kommit iväg än -.-' Alla är så sega, haha! :O Så jag är irriterad och skithungrig, och om jag äter nu är jag inte hungrig sen så ah får skylla mig själv. 
 
Det är världens knasväder ute också, ena stunden är det fint, andra ösregnar det. Herregud kan inte vädret bestämma sig? xo Kom på nu iallafall att jag måste packa så jag bara kan springa in och hämta min väska sen när vi har varit på torp, för sen ska jag dirr till farmor. Så nu har jag inte tid att sitta här hehe, slänger väl in någon mobilblogg någon gång annars hörs vi ikväll! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0