Höll på att spy..

Usssschhhh!! Idag i kyrkan på Taizé mässan fick man typ någon kaka eller nått, som man skulle doppa i guds blod, eller hon sa de.. ohohoho nej men det va vin utan alkohol, och det va nog det äckliaste!! Jag kunde inte svälja, det smakade papper med typ någon skitäckligt jävla bumbisaft... ÅÅÅH hahahahaha aldrig mer........
 
NUUUU har jag suttit och grejat i iMovie för att testa lite saker, hahahahahha kommer ihåg dom två kortfilmerna jag gjorde i somras, haha fyfan asså! Satt där för mig själv och asgarva, speciellet för min och irmas film, hahahahahah så söta e vi.... ;) Ska ju spela in en imorgon och skicka in någon till nån tävling, hoppas fan i mig att vi vinner, 5000 delat på 3 = 1600 ungefär, woooop!!! :D:D:D::D:::D::D:DD: 
 
ASG!!! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0