Helluuuu

Heeej! 
Har verkligen inte hunnit uppdatera förens nu för jag har städat som faaaaan och duschat + ätit. Så nu känns det jättebra att vara klar med allt och bara kunna chilla resten av kvällen liksom! :) har satt på mig min stora pink tröja <3333 Fast har lite ångest för mamma frågade nyss om jag ville gå med på easy line men jag har ju precis duschat så orkade inte duscha en gång till o ah.. Får bli nästa gång då! 
 
Skolfotot blev åt helvete. Orkar inte... När jag sitter där och ska ta de kortet på bara mig så ser jag på bilden att jag har världens jävla hår som stog rakt ut, asså en blablablafjång.. :( Blir suuuuuur x1000 ... Men skiter i vilket, höhö!! Hoppas fan i mig att klassfotot blev bra, för det är ju det som är det viktigaste... :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0