Helgens planer

Helgen har jag fullbokad men jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det...Imorgon så är det konfa efter skolan, som håller på till fyra tror jag? Sen tror jag att jag gör så att jag åker till pappa eftersom han fyllde år i tisdags och han kommer hem från norge ikväll så har inte kunnat träffa han..
Men Lisa kunde inte på fredag och bara på lördag, men jag kan inte på lördag för rebecka och irma ska kanske komma hit, så blir det en tjejkväll typ.. Så där kraschar det... Men ah, får höra med pappa och Lisa sen osv.. Har inte köpt något till pappa än, med jag vet fan inte vad!??!?!!?!!!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!? Hjääääääälp.... :( 
 
Och på söndag ska jag till kville kyrka klockan ELVA, döda mig... Sen efter det ska jag färga min utväxt hihihihihi, eller om det blir imorgon eller på lördag, någon gång denna helgen iaf!:D Ska bli gött som fan att slippa den! Ska köpa ett specielt schampoo som är dyrtsomfan, men den hjälper mot hår som är som tuggummi, som mitt. Fast det är bara som tuggummi när det är halvtorrt. JAJAJJ :D:D::D
 
 
Förlåååååååååt också för att ni bara får dåliga cambilder............
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0