Hej på er

Är hemma nu från stallet, fyfan vad jag är avundsjuk :'( Vill också rida för helvete!!! :(((( Dom va så söta! Sara fick rida Lovis, åh pollen <3 Kommer ihåg när jag hade henne på exakt de stallet. goooosi<3 Fick leda henne också (aaa) Så gulligt, dom fick trava också, haha naw :)))))
 
Sitter och snackar matte med min kåmpis nu, ska vara med i särgrupp<3<33<3 Om det finns någon då asså. För jag sitter bredvid irma, hon är asbra på matte så är jag dålig. Jag blir sur när irma inte förklara och irma blir sur när jag inte fattar. Hänger ni med? Så typ alltid efter matten så är vi griniga på varandra, haha döda mig!! :( 
 
Nuuuuu, ska jag äta något,  knäckebrööööd kanske. Eller nått, är tvärhungrig?!?!?! Ses sen <3 <3 <3 <3 
Haha jag är så rolig som inte vill vara med på bild, höhöhöhahahaah dööö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0