Hej bloggeeeen

Visste ni att robyn, hon som är från sverige, har varit med i ett avsnitt av gossip girl?!??!?! :D Kom på det nu att när jag såg det avsnittet blev jag helt hyper, hahaha.... fast jag kanske har sagt detta??? Aja, fett coolt iaf, vill träffa alla skådespelare som är med där också, my dream no 1...
 
Gör ingenting nu, har suttit och kollat på nellie berntssons videobloggar haha liiiife... nej men underhållande, saknar den "gamla" nellie b... när hon va blond.. jjajajjajjjajjajajajajajaj  är galet jävla trött så funderar på om jag inte ska ta och lägga mig, nästan lika bra så somnar jag i tid imorgon kväll?...
Juste , kanske inte berättade det förut men hela eftermiddagen var jag i stallet, på kärra. Hjälpte till med lite saker, bla. hagarna, det börjar bli riktigt fint nu asså! :D Så sugen på att ha häst själv :'(
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0