Haha...

Va på rasta förut, mötte upp Irma och gissa vad vi gjorde? Hahahaha, vi åt tårta... Hon kunde ju inte följa med mig hem eftersom jag har varit och tränat, så då möttes vi där. Åt. Sen drog vi, haha muppar. Nej men det va fett värt det eftersom min tårta var den godaste<333 jag gillar inte dedär lingon hallon grejen i tårta, så jag sa att mamma skulle ta chokladmousse (stavning??????) där istället, fan va gott de vaaaa! ;D 
 
Annars då? Sitter i sängen, läste precis en låååång text. Som Johanna tipsade om på hennes blogg, läste den. Började gåta, faaaan assåå :'( Ni kan läsa texten hääär, http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.115826-sebbe-visste-att-han-snart-skulle-do?ref=fb
 Usch, mår inte bra nu, har typ skuldkänslor på något sett eftersom jag är frisk.. :( TYCKER ATT NI SKA LÄSA, annars missar ni något, vääääärt! man tänker liksom om....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0