Godnatt typ?

Nu ska jag dejta kudden, lika tidigt som alla andra kvällar men riktigt skönt att få många timmars sömn för då slipper man gå runt och gäspa hela dagen i skolan..
Torsdag, fredag helg, IGEN? Faaaatta?! Haha galet?! Men bara man har avklarat måndag & tisdag så går det förjävla fort!!

Skolfoto imorgon då också, kul? Nej hatar det..
Klart att det är kul att kolla i katalogen o så men att stå där framför kameran som ett mongo, le och hoppas att man blir bra, det är inte min grej för jag blir nästan aldrig bra kort.
Haha skjut mig, såg ni förra skolfotot eller? Haha :(((( Kom på nu också att detta året är jag blondiiiiin, jäääää!! Det hade jag INTE trott att jag skulle bli för ett år sedan xd

Sen har jag en del bilder som ska rensas en dag tror jag, en halv sommar, över tusen bilder? Dööö... Ska göra det någon tråkig dag när och om jag någonsin orkar, blööööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0