godmorgon, typ..

Heeeeelvete vaknade sju (!!!!!!!) utav att mamma och dom väsnades där nere. Fick värsta utbotten och skrek och grejer. Men seriöst nu, när dom sover där nere då är jag och Lisa ALLTID skiiiiittysta. Men när VI SOVER här uppe, och dom är vakna, då är det ett helvetes liv där nere!! Det smälls i dörrar, dom sjunger och skirker och ah aaaaallt!! Vart tog respekten vägen?....
 
Nog om det... Är pigg iallafall, haha! Har legat och spelat Rail maze på datorn, hahahha (A) Fast nu tröttnade jag nyss så ska gå ur sängen och börja göra mig i ordning. Min buss går 11.15 så har gott om tid på mig, ska nog hoppa i duschen tror jag.. Fast först ska jag äta för har varit vaken i två timmar så är rätt hungirg nu, haha :$ Har iaf gjort två tidsinställda, så hörs vi när jag är hemma o såååååå, kisseees<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0