Fuuuuckkk...

Nu åkte leif ut ur robinsson pga av att han hade brutit typ två regler??? Jääääävla programledare... Leif va för fan den ända som var en värdig vinnare!! Han va en surviooor !!!!<33<33<333 Blev sur... nu tykcer jag att anna, hon med svart hår, eller hon jättestarka tjejen, glömmer namnet hahaha.........
 
Pluggar inte i pauserna som jag sa..... för man ser inget. så jag skiter i dumma no:n, orkar inte läsa allt sen. fast det är nog rätt enkelt för vi gick igenom allt dedär idag.. och vi ska ha muntligt förhör så jag tror att jag klarar mig.. Faaaan annie vad hände med att jag ska ta tag i skolan nu då?!?!?!? SEEEEGT!!! :( Hur gör man för att vilja plugga? Har typ so prov på torsdga ocksååååå!! fast kan allt, nästan :))))) höres
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0