Fryser...

Har legat en timme med ett täcke över mig och jag fryser FORTFARANDE, varför? Mina fötter är som isbitar ju... :( Ska ta på mig min tjockaste strumpor, gå ut med hunden sen ska jag se på robinsson, final idag typ ju? :D Hoppas inte faktiskt... Vill inte att det ska ta slut för då vet jag inte vad jag ska kolla på ...
 
 
Är astrött verkligen, jättejobbigt. Om jag hade fått välja hade jag lagt mig nu, men måååste se på robinsson så jag får göra det efter det.. Om jag ens är vaken hela programet haha! Men jo de är jag nog, är också jättegodissugen… Fast ska inte äta något, inte för vi har godis hemma haha! Nej nu fick jag bråttom, hörs imorgon dåååå! <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0