Förlåt?...

Blev nyss klar med no och tyskan, känns gött nu men har hälften kvar av no:n imorgon... Är skithungig för har inte ätit något mer än youghurt sen skolan fast funderar på att skita i att äta för jag är så fruktansvärt trött så jag orkar ingenting...
Bloggen får lida idag, för som sagt, jag orkar inte.. Haha men har haft fullt upp, var i stallet, sen hem duscha och plugga, hinner liksom inget mer, lovar att bättra mig, vi hörs imorgon readers <3
 
naw, söta kakan :) Hon har haft den grimman jävligt länge nu, för den hade hon när jag hade lovis på det stallet, typ 4-5 år sedan? Haha den är hel iallafall! Såg också att på ett skåp i sadelkammaren hängde det en gul-blå grej på en nyckel, den har jag satt där... haha ååååh vad jag saknar allt med hästar att göra, fan .. :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0