Filmen är inte klar -.-

Får nog se filmen imorgon istället för den är klar om typ 2 timmar, då är klockan halv 11 och då orkar jag verkligen inte se på film tills klockan är tolv. Så ah, har ändå inga planer för imorgon. ELLER JOOOO!
 
Jag ska ju till kyrkan imorgoooon! Ska konfimera mig sö ;) Haha gör det BARA för att man får presenter. Annars hade de vart åt helvete! ;) Hahahah... Dom flesta ska gå och läsa i tanum har jag hört så vi kommer nog att bli några stycken tror jag, så det kommer nog inte bli såååååå tråkigt som jag tror. Fast att tillbringa varje fredag från skolan slutar till 4, det dödar mig.
 
 
V a r f ö r   j u s t   e n   f r e d a g? Varför inte onsdag eller nått?! Fredag liksom innan helg man vill hem, kanske ska bort osv. Blääääää!!! Fast nu är jag ju inte sååååhär säker på att det är fredagar men jag tror det för det var det förra året, men hoppas verkligen att det blir onsdagar!!! 
 
Nooog om det! Alla här hemma har godis, utan jag. För ingen tänker på mig, ingen hade köpt till mig så det va ju kul. Deras godis är jätteäckligt, skumgodisar och lakris typ, usch, så inte kunde jag ta av dom...........
Så jag fick då inget godis näää! Inte heller ville jag gå till affären och köpa i detta blåsiga äckliga kalla vädret. Neee söö!! Nej skitsamma, jag behöver ändå inte mer godis, hahahahah döda mig. 
 
Näääeäeeee, nu i början när jag bloggade då va hastigheten på filmen 250, men NUUUU är den nere i 30-50, nej nu går den ner till 20. ASSÅÅÅÅÅ VA E DEHÄR!?!?!?!??!?!!?!!??!!?? BLIR GALEN, JÄVLA LODISDATOR JAG VILL INTE LEVA . 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0