Färdig

Fan vad lång tid det tog, men nu kan jag allt nästan... Känns rätt gött faktiskt, kan engelskan ocksåååå som jag inte har gjort någon gång förut typ för ah.. 
 
Nu gör vi inte så mycket, planerar helgen ;) Nyfikna?:) 
Ikväll är det robinsson som gäller, straaaandard. Ska se på ung & bortskämd på datorn också, om jag kommer ihåg dvs. 
Ska se till (försöka) att blogga mycket idag, har suttit med detta inlägg i över 60 min nu haha.... Men mamma hade köpt en ögonbrynspenna till mig så greja med den aslänge... Ni kanske undrar varför jag fyller i ögonbrynen? JOooo för att längst ut sitter hårstråna så glest så på långt håll ser det typ ut som om jag har ett halvt ögonbryn? haha nej men typ!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0