Faaaaaaan

Skulle ju måla naglarna förut, visste att det var något som jag hade glömt... -.- Hinner kanske göra det nu, om jag orkar för jag är galet jävla trött. Har suttit och kollat på tutorials om hur man gör en toffs med clips (haha), chatroulette with cyrus, ellen degreens show (stavning????)  och willam spetzs videor så ni kanske fattar att jag har haft väldigt tråkigt! ;)
 
Tänkte nu typ göra i ordning mig för kvällen, ögonen går seriöst i kors nu... Undra om det beror på att jag gick upp klockan 9? Haha vem vet.. Det va sjukt tråkigt i kyrkan, fattade inte va det var för mening med att komma dit, se på ett dop och inte förens tio i tolv säga hej och lämna in lappen. ÅT HELVETE. Ångrar att jag ens gick dit för om man inte kunde komma dit så kunde man lämna in lappen någonstans typ.. Aja!!
 
Min pappa fyller år på tisdag också, 11 september, 9/11 osv. Haha kul för han! ;) Nejdååå, jag och Lisa ska till han på fredag så vi får se vad vi hittar på då. Måste köpa något till han också, men vad fan då?!??! Kommer ej ihåg vad jag har köpt till han tidigare förutom iphone skal och en plånbok, hahaha... ASG, nej vi hörs imorgon! 
Ska ju till stallet efter skolan, fråga mig inte när jag kommer hem hehehe... Kisseeeees <3

Haha jag orkar inte att jag har typ  500 sånahär bilder på datorn, det ändå jag göra när jag har tråkigt, från ego bilder till jävla mongo kort, haha orkar inte.. Måste rensas!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0