Det känns som om det är söndag?...

Nu har jag städat, haha ovanligt! Nästa sak på listan är att måla naglarna och plugga in dom jävla äckliga svenskaorden... -.-''' Gött att det är fredag imorgon iallafall, vill göra något i helgen, men vet inte vad :O... Jaja, det kommer väl upp något, tillslut! :) 
 
Jag har haft askul, haha aslängeseen jag va vad med Wilma och Amanda.. Tror ni att vi kommer att vinna med filmen som jag la upp förut eller? HAHAHAH herregud va kul det va att spela in, men det tar en sån jävla tid! Vi började runt tolv och var klara vid tre typ, gaaaah! En minut lång film liksom, haha... Ska ta med datorn till skolan imorgon för att skicka in filmen och visa våran lärare, och kanske för klassen. Hahahah piiinsssaaammmttttt xD 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0