De va fan på tiden ..

Har bloggat en gång idag? Haha omg. Nerååå, men har haft fullt upp, nästaaan... Kom hem halv 4, ställde mig dirr i duschen. Tror ärlig talat att jag duschade 40 min. Ville inte gå ur för det va galet kallt på mitt rum, så nu ha jag tänt en jävla massa ljus och håller på att ladda ner en film.
Hachio heter den, har hört att den är jävligt sorlig så tror jag kommer gråta... Det är något speciellt med hundfilmer, när en människa dör så är det typ whatever men en hund så ah.... 
Typ jag, hahahah...... :'O
            
 
Det står att filmen är klart om 4 timmar, hur gör maaaaan?!?!?! -.-. Det är inget fel på min mac, för på lisas som har exakt samma dator går det svinfort, det är uppe i 700 blablabla, men min blir inte mer än 250 ? :( NÅGON JÄVEL SOM KAN HJÄLPA MIG ELLER :'((((
 




Kommentarer
Postat av: Anonym

ladda ni ner samma film då?

Svar: nej men det beror ju inte på det väl? det är ju samma sida, internet, dator o allt. varje film jag ska ladda ner tar det jättelång tid och för henne tar det jättekort tid så har svårt att tro att det är på grund av det
annie lundbohm

2012-09-09 @ 10:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0