Dagens hiss/diss

 
- Att jag ska köpa gymkort, om typ kanske en eller två veckor! :D Snacka om kul eller?! 
 
- Att jag oftast är glaaaad, allt är bra just nu. Ingenting som är fel med livet nu! :D
 
- Jag har saker att se fram emot!!
 
- & att jag har väääääärldens bästa kompsiar, allihopa! Ingen nämd, ingen glömd :D
 
 
- Att jag inte har hittat en sån mjukisdress jag vill ha :( Letade efter en sån igår på nordby, men jag hittade inte någon .. 
 
- Att jag måste gå till kyrkan....... Så sjukt tråkigt! Nästan så jag vill sluta på konfan, menmen det är värt det sen när man får massa presenter, lägerna och frankrike!! :D
 
- Deeet är också jobbigt att mitt rum blir stökigt efter ingen dag liksom? Går och plockar varje dag men ändå så blir det stökigt, seriöst??? Vet ju inte vad jag gör för feeeeel......
 
- När det regnar när man ska gå upp till bussen. Usch, då är man blöt nästa hela dagen i skolan....... DET är det dåliga med hösten... Men snart kommer vinter och julafton, åååååh!! <3 <3 <3 <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0