Bra start!

 
Tycker att det har varit en jättebra start på skolan faktiskt! Har tagit mig tid att plugga till VARENNDA glosförhör, utan ett engelskaförhör som jag inte visste att vi skulle ha bara. Men annars har jag pluggat på allting, vilket jag är stolt över. Tycker att man ska lägga ner tid på att plugga, för det är så himla värt det!!
 
Sen har jag fått bättre kontakt med mina "gamla" vänner, från grebbestad. Vi gled ifrån varandra i sjuan för jag/vi fick nya kompisar och då blev det så automatiskt.
Men det är ju inte så att vi har gått runt och varit sura på varandra för den delen haha :) Men vi umgås mer i skolan och ibland på fritiden, vilket är kuuul för jag älskar att ha många kompisar runt omkirng sig.
 
Det är jobbigt när man ska hänga fast sig med en eller två personer och inte är med någon annan utandom liksom. Man måste ge varandra space och låta dom vara med andra. Jag tar avstånd ibland, inte för att jag är sur utan bara för att få "variation" och man inte är med sammasammasamma 24/7!!
Fattar ni? :D Nej men seriöst då, jag tycker att det är viktigt Det är så speciellt bland tjejer att man MÅSTE alltid (!!) vara med den annars blir den sur o blablabla.. Haha vet inte vart jag vill komma med detta inlägg, men ni fattar vad jag menar elr? :)
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0