Blond som fan

Håret blev bra denna gången också, bästa mammi! Men hon sa dock att det va en liiiten fläck där bak där hon missa, haha fan xd Men det gör mig inte så mycket, haha är så glad ändå!!! :D Jag har VÄRLDENS roligaste grej att se fram emot, obeskrivligt jävla roligt!! :D Ni kan få en ledtråd: gbg.. Säger det er något? ;D Hihihhi, mer om det längre fram, för det är inte förens om 3 veckor, men ändå :D:DD: ÅÅÅÅHHH <3<3 < 3 <3 damp hiihi
 
Nu ska jag städa mitt rum (?!?!?!?) kaos, har fortfarande inte gått ner med min disk som jag skulle gjort för typ .. en vecka sen...? Haha jag är så sjukt lat! :O 
Imorgon kommer becciiiis hit på morgonen, sen ska jag palla en hel skolmåndag... Efter det är det stallet som gäller ofc, tiihiihii hörs imorgon babes <3 <3<3 < 3< 3 33<3
ja, jag vet att min tröja är fläckig men det är min hårfärgartröja och det går inte bort, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0