Asså dööööö

Tänkte köra en gissa kändisen nu, men då när jag ska ladda upp bilden så står det att det inte är någon "bildfil", sjukt jobbigt eftersom jag har sparat bilden från ps i både jpg och png men inget av dom funkar!! Gaaah, vet inte var jag ska göra...
 
Har nyss duschat och så, hinner inte måla nageljävlarna för jag ska PLUGGA, hk läxa + prov i so.... Fast kan ioförsig allting men ;) Aja, ska också se på svenska hollywood fruar så kaaaanske kan göra det under tiden?.. Har svårt för att koncentrera mig på vad som händer i avsnittet när jag ska hålla på med naglarna, proooblem? vi alla har dom :3333333
 
Vart i stallet idag också, fick vara med och leda. Hade vita tygskor, dom red i paddocken så vid ett hörn var det väääärldens jävla lera och pölar. Så ni vet nog hur det slutade... Hela bakre delen på mina byxor var också nerskvätta av lera, och min tröja va förjävla smutsig... Haha hästen dreglade grönt slem på mig så jag bara, aha? Hahah äckligt va de...
Aja, nu ska jag läsa bloggar sen plugga, kan inte plugga om jag vet att jag inte har kollat fb, läst bloggar elr nått. Haha det ändå jag tänker på isf... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0