Äntligen!!

Mamma hittade en nyckel helt random i tvättstugan igår. Så gick hon upp och kollade om den passade i min dörr eftersom jag har tjatat om att jag vill ha en nyckel, och gissa vad? DEN PASSADE!! Äntligen, nu kan jag låsa in mig när jag vill vara ifred och låsa dörren när jag ska bort så inte någon är här inne. S å   j ä k l a   g ö t t !:D:D
 
T.ex när min låtsasbror är här när jag inte är hemma, dåååå ska jag defenitivt låsa, haha!! Vill ju inte hitta mina kläder utanför mitt rum och alla byrålådor är öppna... 
Nej men det är verkligen asbraaaaaa, haha min syster som också bor på övervåningen, va lite sur eftersom jag fick nyckelnm och inte hon ;) Den passar ju till hennes rum också..
Men jag burkar få som jag vill! HAHHAAH SKOJAAAAAA, nej men jag hade faktiskt bett om en så, fast hon får låna den för om båda ska bort samtidigt kan man bara låsa dörrarna och så gömmer man nyckeln någonstans! Haha jag är så smart....
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0