Älskade helg!<3

Så underbart gött med helg nu!! Herreguuuud säger det igen, faaaaaaaaaan vad veckorna går snabbt!! Snart höstlov ;D 
Konfan var helt okej, fast höll på att sömna i slutet för prästen pratade om nattvad, tror det hette så?? Haha prästen är så nice ju, typ gangsta.. Nej men haha typppp! ;) 
 
Har nyss duschat och nu sitter jag här och gör ingenting typ? Vet inte vad som händer alls i helgen, jävligt tråkigt.. Men senare ikväll tror jag att jag ska till Amanda och vara där med några andra. Asså vi bor typ grannar, eller hon bor på gatan mitt emot min, men vi är typ aldrig med varandra? Haha knaz! 
 
egoooooo på lektionen hahaha... våran svenska lärare tyckte iaf om filmen, ska mejla den till henne nu kom jag på också! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0